Budova magistrátu B2 – centrální archiv a správní agendy

Stav projektu Ukončené projekty
Oblast Veřejná správa
Registrační číslo projektu CZ.1.09/1.1.00/26.00604
Poskytovatel dotace ROP – Regionální operační program – Severozápad
Rozpočet v Kč 48 283 000
Dotace v Kč 35 374 000
Termín realizace od 01.05.2010
Termín realizace do 30.08.2011
Kontaktní osoba Ing. Tereza Svobodová
Popis projektu Projekt byl zaměřen na zkvalitnění služeb Magistrátu města Děčín. Původní budova, ve které sídlilo oddělení silničního, správního a dopravního úřadu a odbor školství a kultury, byla již v nevyhovujícím stavu a neodpovídala potřebám úřadu. Nový variabilní objekt, který byl postaven za použití moderních technologií, bude možné měnit podle potřeb magistrátu. Vznikl moderně vybavený archiv, s posuvnými regály, které uspokojí požadavky na archivaci materiálů města. Druhé a třetí patro je využíváno pro potřeby správní agendy. Objekt je propojen ve druhém nadzemním podlaží – spojovací chodbou s budovou B1 magistrátu.
Cíl projektu Cílem projektu byla částečná demolice objektu a provedení dostavby budovy (zvýšení budovy o jedno podlaží), v níž je umístěna centrální spisovna (archiv) a pracoviště správních agend. Spisovna je řešena moderním způsobem s kompletní technologií skenování dokumentů a elektronickou archivací dat. Dále byla vytvořena školící místnost se zázemím a sklad materiálu. Ve dvou dalších patrech budovy jsou umístěna pracoviště správních agend s moderním způsobem odbavování s vyvolávacím systémem, dále pracoviště Czech Pointu pro komplexní odbavení občana (vše z jednoho místa bez nutnosti hledat příslušný odbor magistrátu po různých budovách) – např. evidence řidičů a vozidel a příslušné kancelářské prostory.
Městská část Děčín I – Děčín
Podpořeno

FILTR PROJEKTŮ

NÁHODNÝ PROJEKT




Portál Projekty Děčín - Magistrát města Děčín 2020 | oddělení IT | administrace
Náměty a přípomínky posílejte na: informatika@mmdecin.cz | Prohlášení o přístupnosti